Heeft u een klacht?
"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vinodimarco.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
[WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_default theme=dark color=#7B1111 show=yes view=slider amount=6 width=manual width_amount=185px height=250px interval=5000 language=nld]
Vragen
Vragen?
Bent u op zoek naar een bepaalde wijn, heeft u meer flessen nodig dan op voorraad zijn, of heeft u een andere vraag?
Kijk dan op onze pagina met veel gestelde vragen, of stuur een mailtje met uw vraag naar info@vinodimarco.nl
Blog
Nieuwe aanwinst bij Vino di Marco: Segreto di Vigne
Goed nieuws voor liefhebbers van Italiaanse wijnen: Vino di Marco is de allereerste winkel in Nederland die de wijnen van Segreto di Vigne mag verkopen!