Heeft u een klacht?
"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@vinodimarco.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
[WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_default theme=dark color=#7B1111 show=yes view=slider amount=6 width=manual width_amount=185px height=250px interval=5000 language=nld]
Vragen
Vragen?
Bent u op zoek naar een bepaalde wijn, heeft u meer flessen nodig dan op voorraad zijn, of heeft u een andere vraag?
Kijk dan op onze pagina met veel gestelde vragen, of stuur een mailtje met uw vraag naar info@vinodimarco.nl
Blog
Wijn uitkiezen voor je paasbrunch is een eitje met deze tips
De lente is in zicht: we kunnen straks weer genieten van heerlijke voorjaarswijnen in de lentezon. Ook tijdens de paasbrunch is een lichte, frisse wijn onmisbaar. Maar wat zijn nu eigenlijk voorjaarswijnen? En welke passen bij een paasbrunch?